mohd NUr Ikhwan & NoorHasceKen

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 21, 2010

AKU DEMAm

dah dua hari aku demam... x larat btol bila x sihat .. mulan yer aku sesema jer... x tau lak melarat samapt ke hari ni aku x sihat.. tapi hari ni aku keje gak .. coz esok meeting kan .. ermm..

tq sayang... 
cian kat laki aku.. maner nak jaga aku lagi .. nak g keje lagi .. serba salah dia .. malam nak deal ketr.. sori sayang...  malam tadi pale aku sakit yang amat sangat.. aku ni kalau sakit mulalah merengek jer.. nasib baik lah laki aku faham .. diay ang x tdo semalm cian nyer.. bila dia picit pale aku lena jap aku.. bila pale mula sakit balik  aKU TERJAGA.. DIA PUN TIDUR2 AYAM JER LAH.. aku perasan dia try pujuk aku .. tapi aku sakit sangat x tau nak buat aper nangis jer lah.. hehehhe maybe dah biasa ngan mak aku.

sayang
mama x kan lupa semua tu sayang.. papa jaga maaf dengan baik sangat. mam besyukur memiliki suami cam papa... tq sayang.... 

pagi tadi 
niat hati nak bagi ucap kan terimak asih .. aku buat lah bfast tuk laki aku.nasi goreng.. ngan milo.. ermmm tapi nasi gorengn yer pedas lak huhuhu cian nyer.... nasib baik ader biskut hehhe last2 aku yang makan.... 

suamiku sayang...
terima kasih kerna menjaga ku dengan baik... 
love you mohd nur ikhwan

0 comments: