mohd NUr Ikhwan & NoorHasceKen

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 18, 2010

bULAN kE2 PERKAHWINAN aku

 morning.... hari ni aku happy sangat coz.. harinidah masuk 2 bulan aku jadi isteri kepada moh nur ikhwan .. alhamdulilah.. bulan ke 2 ni agak mencabar tapi aku dapat mangharungi nyer dengan sokongan sumai tersayang... aku x nafikan .. tekanan yang kuat aku hadapai masuk bulan ke dua ni.. tapi atas kesabaran suami aku.. rutin harian aku jalani macam biasa...  aku terlalu sensitiv pada keadaan.. aku banyak berfikir yang bukan... banyak mendiamkan diri...

 tq sayang
 kerana papa mama masih berada disini... mama sayang kan papa.. mama sayang kan perkahwinan ni.. mama bersyukur memiliki suami yang sentiasa  memahami mama.. bersabar dan memanjakan mama tika mama kesedihan .... maafkan mama sayang...  selaloo buat papa bersedih dengan sikap ni... ilove you so much.... dengan meluahkan apery angm ama rasa ader lah perkara terbaik buatk ita syaang....


 dia muncul lagi

hishh naPER LAH PAGI2 NI dia buat mud aku jadi spoil... bodoh nyer perempuan ... tak tau malu ker. kalau dah swekali aku x nak add list kan ko dah lah... aku memang dah maafkan ko.. tapi aku x nak ko muncul dalam hidup kami lagi.. jauh lah  kau dengan haluan diri ko.. akuni kan bukan baik cam ko kan .. x seksi cma ko . terdedah san terdedah sini... tu yang x sesuai kan .macam ko kata kan 7 tahun dulu "" TAK DER ORANG LAIN KER  LONG" BIAR  berpuluh thaun sekali pun aku tetap ingat perkataan tu...  ya allah jauhkan dia dari hidup kami berdua .. aku x kuar ya allah.. tika dia muncul .. hati ku akan sakit.... perasaan aku akan terganggu.... kerna dia " kenangan " suami ku.... aku syang kan rumah tangga ini .. aku nak kan kebahagian .. dan aku x kan biarkan orang lain sakiti aku ... pergi jauhhhhhhh

huhhh lega nyer
hari ni aku bangun pagi seperti biasa.. buar bfast and masak coz suami tersayang akan balik tuk lunch at umah... muinggu lepas aku duk umah jer.. x nak ikut suami aku deal kete.. dia ader ajak tapi bila pk kan "budak tu ader" aku rasa better aku stay kat umah jer.. ermm.. aku x faham .. pemikiran orang skang ni.. bila awek di bawak kuhulu hilir orang senyap jer.. tapi bila isteri i bawa kemana saja mula dipersoalkan....  aku nak tengok  bila ko dah kawin .. ko nak x suh bini ko duk jer dalam umah... atau ko yang akan asik kene tinggalakn. baruko tau kurang kasih sayang isteri.. r biar lah.. yang penting skang ni aku cuba elak diri dari jumpa budak tu .. biarkan dia  rasa .. setiap perkataan tu beware okey..... okey lah nak buat keje lak heheheh.
 to noorhasceken bt ridzuan ..selamatkan rumah tangga mu dengan kasih sayang dan keikhlasan

0 comments: