mohd NUr Ikhwan & NoorHasceKen

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 6, 2010


RINDU
aku memang rindu kan saat ni.. duul masa skul aku x macam orang lain bercinta .. abis kan masa dengan boy diorang .aku banyak abiskan masa dengan kengkawan.. budak lah katakan .. setiap minggu ader jer aktivit kitorang.. aku x kan lupakan samapai skang saat suraya celebrate bezday aku btol2 kejutan buat aku.. aku suka sangat time tu..  tq su....

HILANG
tapi.. semua tu dah tinggal kenangan kan .. aku dengan life aku n yang lain dengan life diorang kan .. yang dah kawin pun ramai gak .. masuk aku dah 4 orang budak aku yang dah kawin . hehehehe . bila lah nak jumpa ni... ermm



YA ALLAH
lindungilah teman2 ku. jauhkan mereka dari melakukan dosa... murahkan rezeki mereka.. sihatkan tubuh bahdan merak .. aminnnnn.. ceken sentiasa tunggu saat kita berjumpa semula amin.....

0 comments: