mohd NUr Ikhwan & NoorHasceKen

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 14, 2010

SALAH AKU KER.....

aku x tau nak mula dari mana.. cuma aper yang aku nak cakap skang ni ..SALAH AKU KER... kenapa terlalu senang tuk dai menyelesaikan masah ni.... buat aku seolah2 x da perasaan .. ini ker yang dikatakan "TEMAN " aku wanita.... aku perlukan lebih dari aper yang kau perlukan... jiwa ku mataku. sentiasa perlukan ia....
 TAngisan.. Mungkin itu adalah teman yang terbaik buat ku.. dia akan sentiasa bersama ku tika aku dalam kesedihan..... pada sape harus aku ngadu ape ayng tersarang dalam jiwa ku.. tolong lah jangan buat aku macam ni.. aku seperti orang lain .... aku ada hal tuk dapapt kan nyer....  kalau rasa aper yang dia buat tu betul ... dia silap ...... aku pun x penah detak kan diri aku sentiasa btul .. coz setiap hari ktia belajar tuk mengenali seseorang .. lama2 kita kan kenal orang tu lebih dekat kan ...

KECEWA

aku x boleh kalah dengan perasaan jer.. aku kena kuat.. kalau dia x nak ubah semua ni .. biar aku yang ubah segala2 nya.. semua dah berubah.... kita x boleh duduk diam melihat orang lain gemria tengok kekalahan kita.... amat berat utnuk aku tanggung semua ni .. tapi aku dah tekad untuk sahut cabaran ini.. aku nak buat yang terbaik ... dan aku akan buat samapi hujung nyawa...

BETUL KER....

 kadang2 aku x yakin lah btol ker aku buat ni..... ya allah berikan aku petunjuk..

0 comments: