mohd NUr Ikhwan & NoorHasceKen

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 12, 2009

morning.....

ermmmm.. menyesal nyer buka fb dia. ermmm.. buat aku teringat kisah lama jer.. aku dah maafkan dia tapi bila teringat balik aku jadi sedih... sejak aku mengenali dirimu berbagai dugaan yang ku hadapi .... hehehehe.. orang penah halau aku dari rumah.. orantu jugak penah ugut tuk cederakan aku ... ishhh semua tu dugaan aku masa keje kat MPH dulu... tapi nak buat cam mane kan kita pernak minta bantuan dia .. tapi ape salah aku sampai dia buat aku macam ni..... aku x kacau hidup dia.. may be dia jeles ngan aku kot hehehehhe.. gurau jer.. sejak aku duk seremban ni n senang cter dunia pekerjaan ni macam2 aku rasa.... n kenal.. ader yang kawan cam ni lah mcam tu lah .... manusia ni kadang2 lebih suka berpura2 dari mencari kebenaran kan... hemmm.. aaku penah nak di jatuh kan .. tapi berkat kesabaran dan kawan2 yang sentiasa bagi semangat kat aku.. aku bangun semula... ape yang aku terharu sangat parents n tunang aku sentiasa ader kat sisi time aku dalam kesedihan dan kesusahan..thankkk.. ceken sayang kan korang semua... .....kita x boleh nak puaskan hati smeua orang.. tapi bagi aku kalau aku boleh terima kekurangan orang lain why not diorang berfikiran yang sama kan.. .. kadan2 manusia ni asik tunding jari kat orang lain x sedar ynag lagi 4 berbalik pada diri sendiri.. ermm tah lah..... semoga u'll hepi gler2 bila dah buat hidup orang lain merana... allah akan membalas setiap perbuatan kita di muka bumi ni...