mohd NUr Ikhwan & NoorHasceKen

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 4, 2009

tari tirana

tak tau nak cter ape .. tapi rindu lah ngan budak poli kb n polisas.. time jadi student x sabar nak keje. bila dah keje jawab nyer x da masa nak jumpa kawan yang jauh2 tu. ermmmm lumrah hidupkan .. tapi aku rindu sangat kat diorang ni.. kalau dapat jumpa semua.. mesti satu hari satu malam x abis.. kalau kat polisas aku nak sangat tengok budak2 yang nakal dalam kelas tu.. mesti dah banyak berubah kan .. hope korang x lupa kat aku.. kalau nak cter setia sorang x abis jawab nyer.. kenangan kat polisas x kan aku lupa... kau lah teman kau lah sahabat hehehehehe .. polisas... saat indah.. tu kan muncul lagi.. ia kan jadi kenangan samapi aku mati.. sekarang di hati ku hanya ader tunang aku.. mungkin tu yang di katakan jodoh kan jauh aku merantau dan macam orang aku berkawan ending ngan orang nogori jugak.. aku hanya berdoa' diorang' boleh maafkan aku niat aku baik tuk berkawan mungkin cara aku kot heheheh.. polisas banyak mengajar aku erti kehidupan... kawan2 ku semua thankks sangat2 coz selalu ader time susah n senang... perkara yang x boleh aku lupa samapi skunk bila kena ketuk jari ngan puan jehan hahahah kuku panjang.. dalam banyak2 kuku. kuku aku jugak yang dia berminat .. sejak tu dia kenal sangat dgn..aku .hehehehe... dan di sebab kan itu subjek dia aku skor gler..... tq puan..... alhamadullah ape yang berlaku ni lah aku skarang... poli kb poli ni agak boring tapi yang best budak rumah aku .. yang warak ader yang buat2 warak pun ader .. tapi x pelah.. yang penting ull banyak kenangan dengan ull.... minggu depan dilla nak kawin.. tercapat jigak hajat dia nak kawin tahun ni ... semoga bahagia lah kan .. aminnnn kema sibuk dengan keje dia cari orang tuk wat saving hehehe.. iza dah duk k.l lagi lah susah nak jumpa.. tak pelah yang penting aku sentiasa ingat kat korang tau.... aku sambung esok

0 comments: