mohd NUr Ikhwan & NoorHasceKen

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 5, 2009

n9 vs klate

hahahaha. esok aku g tengok bola final liga malaysia .. negeri sembilan vs kelatan.. x sabar ni .. x lena la tidur aku malam ni.. hehehehe.. ape2 pun keputusan esok jangan lah diorang gaduh2 .. kelantan bukan x da record gaduh2 ni.. takut gak aku .tapi demi tunang aku hobin jang hobin lah aku hehehehe.. tengok bola ni best tau .. tapi lagi best tengok penyokong yang seolah olah lagi power dari player. test tengok hehehehe... .. mula2 aku berat jugak nak pegi.. tapi tunang aku beria sangat nak pegi .. aku pegi jer lah.. dia tu memang minat gler2222 bola ni ... pantang gendar ader game jer... tapi ok gak dari dia lepak x tentu pasal tu kan ... .. bukil jalil tunggu ketibaan ceken ok

0 comments: