mohd NUr Ikhwan & NoorHasceKen

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 13, 2009

sah sudah...

nak kongsi sikit.. semalam aku g daman sara .. majlis akah nikah sepupu aku .. .. nikah pas asar... kitorang gerak dari rumag b4 asar.. hujan lebat sangat.. aku tengok muka sepupu aku relax jer.. tapi tuhan jer lag yang tau kan ... pas semua dah ready kitorang pun gerak.. sampai kat sana kitorang berkumpul kt bawah rumah pengantin perempuan huhhh rumah tinggi gler tinggkat 8. tapi kitorang just lepak kat bawah jer .. x naik pun ... hujan x behenti pun samapi majklis abis pun hujan lebat jugak.. sejuk pengantin kan hehehe... solat asar jemaah ramai2.. kitorang pun dudk lah cam biasa kelilingkan pengantin.. lama jugak lah tok kadi tu baca ..tuk pengantin.. dengan 3 x lafas alhamdulillah sepupu aku dah jadi suami yang sah pada kaka nor.. amin.. ya allah.. sesungguhnya itu semua perangancangan dari mu... majlis selesai dengan sempurna... dia batal kan air sembahyang denagan relang n rantai... menggil tangan dia.. masa nak kiss kak nor hehehe.. semoga baHAGIA hingga hujung NYAWA... sebaik jer SELESAI KATA SAH dari saksi .. AKU MENANGIS..pak ngah n mak ngah pun MENANGIS... aku terharu sangat.. SELSEPAS JER TANGAN DI HAYUN KAN..kak nor bukan lagi tanggungjawab parent dia lagi ..syurga dia bawah tapak kaki suaminya... ya allah kuat kan lah hati dua mempelai untuk menempuh hari2 mendatng.. 29/11/2009 rumah perempuan 06/12/2009 rumah lelaki.. berkampung lah kita semua heheheh.. x sabar nyer nak jumpa semua orang...