mohd NUr Ikhwan & NoorHasceKen

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 6, 2009

ni pic aku ngan tunang.. yang tepi kitorang tu budak ofis tunangaku semangat ni.. hehehe ..... makan kenyang2 kang nak sorak2.. hehehehe. aku relax jer..
kita pose dulu b4 masuk stadium.. smile..... ermm aku ngan tunang tersayang..
budak perempuan sebelah aku ni adik tunang aku .minat gler tengok bola.. dalam stadium bukan main lagi.. mane tumpah nyer kuah kan kalau x ke nasi..hehehehe.. dia memang best gler

hobin jang hobin... kita menang.... ni jer pic yang sempat aku ambik kat stadium.. hujang lepat gler.. nak cter sikit lah pengalaman aku tengok bola kat stadium.. macam yang semua tau.. keadaan memang x selamat kalau x hati2 kat sana.. tapi alhamdulillah aku balik dengan selamat... kitorang bertolak dari rumah pukul 1.. samapai sana kul 5 hehehe.. nak tau nape.. bas ader prob pulak .. banyak betul halangan nyer.. tapi team kitorang tetap bersemangat untuk teruskan perjalanan. sepanjang perjalan kitorang hujan turun selebat2 nyer.. dah lah bus aku tu buruk.. dengan air masuk dalam bus . huh... letih gler .. sampai kat tol sg besi.. jam gler... after parking bus.. kitorang gerak jalan kaki g stadium.. jauh lak aiii... loteh kaki den huhhh... samapai jer kat tepi stadium aku terkejut gler bila tengok kat situ penuh dengan baju merah jer.. ah.. sudah. kacau ni.. kalau n9 menang..... abis lah kena booommm.. bAJU YANG KITORANG PAKAI TU BELI KAT STADIUM TU .. HOBIN JANG HOBIN..... nilah pengalaman yang x penah aku dapat kat tempat lain.. alhamdulillah akhirnya N9 MENANG 3-1 LAWAN kelantan..

0 comments: